Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Jun 2024 11:13:09 +0300

Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/05096 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Kaagjärve küla// 23103 
Kaagjärve-Pugritsa tee// 23127 Londi-Raavitsa tee// Aasa// Anna// Farmi// 
Kaagjärve-Loigu tee L2// Kaalukoja// Kannike// Katlamaja// Keerispea// 
Kevade// Kirsimäe tee// Kontori// Kullerkupu// Kuuri tee// Maarja// Miku// 
Mäeotsa-Parandu tee// Platsi// Poe// Puhastusseadme// Pumbamaja// Pärna// 
Pääsusilma// Randli// Rikardo// Sinilille// Töökoja// Väike-Miku// 
Väike-Töökoja, Valga maakond, Valga vald, Kaagjärve küla, Aasa// 
Kaagjärve-Loigu tee L2// Katlamaja// Kuuri tee// Metsalille// Pumbamaja 
(kanalisatsioonitorustik, veetorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustik § 54 lg 5 p 6 alusel esitab 
pädev asutus kasutusloa taotluse eelnõu kooskõlastamiseks Transpordiametile. 
Kaagjärve vee- ja kanalisatsioonitorustike ehitusega on hõlmatud 
Londi-Raavitsa tee nr 23127 (kilomeetritel 1 kuni 3) ja Kaagjärve-Pugritsa 
tee nr 23103 (kilomeetritel 0 kuni 1).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27001763>  (menetlus nr: 
362647), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister